2013. június 15., szombat

Nyár

Hali. Ez a bejegyzés arról szól, hogy kellemes nyarat kívánjak nektek. Remélem megvalósulnak az álmaitok a nyárral kapcsolatban.
Én eddig rengeteg mindent terveztem és meg is fogom őket csinálni.
A részeket még nem tudom biztosan, hogy fogom hozni, de kerítek rá lehetőséget. Pont ezért szeretném kérni a türelmeteket, hiszen egy rész megírásához, kellenek ötletek, ihlet, és idő. Az ötleteim megvannak, ihletem nem mindig, és időm sem. Talán ritkábban jönnek a részek, talán sűrűbben. Tudom, tudom, hogy most csalódtatok, de nem tudok mást tenni. Nekem is szükségem van egy kis kikapcsolódásra, és ki is használom.
A következő rész ma vagy holnap kerül fel, annak függvényében, hogy mikor leszek kész vele. Remélem várjátok azért a történet további részeit :)
Puszi nektek és jó nyaralást. Megkérdezhetem mik a terveitek a nyárra? :D Kommentbe leírnátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése