2013. augusztus 4., vasárnap

Bejelentkezés

Üdv, idegenek :) Először is azzal kezdeném, hogy nagyon nagyon sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem. És főleg azt, hogy most se résszel jöttem. :( Szomorú tudom, de szerettem volna ha tudjátok, hogy nem haltam meg, a blog se halt ki, csak egyszerűen ebben a nagy melegben nincs ihletem, hogy folytassam a részt. De! Ha mégis befejezném az aktuális részt, abban biztosak lehettek, hogy azon nyomban felrakom, habozás nélkül. A fele ugyan megvan a résznek, de csak nem tehetem fel annyiban az oldalra. Az úgy nem lenne élvezhető, mert pont ott van abbahagyva, ahol nem kéne :S
Szóval csak ennyit szerettem volna mondani. Még létezem, és nem is hagyom abba az írást, csak várnom kell a megfelelő időre amíg visszajön a kedvem és ihletem.
Remélem megértitek és nem haragudtok :( Köszönöm. Legyen továbbra is szép nyaratok ×× Henny.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése